27 Dec 2020

#409 December favourites

| |


Ciężko mi uwierzyć, że to już koniec roku. W tym miesiącu zdecydowanie nadużywałam wełnianej kurtki od Filippa K i zielonej torebki od polskiej marki Hollie. Wysokie skórzane kozaki są idealne nie tylko do spódnic midi ale też do legginsów i dłuższego swetra. Na szyi ciągle widnieje złota kłódka. Bardzo ją polubiłam. Ma grawer z literą C.
Jeśli chodzi o kosmetyki to krem Premier Cru od Caudalie jest idealny na sezon zimowy. Bogata konsystencja o lekkim zapachu. Widocznie wygładza delikatne zmarszczki i utrzymuje nawilżenie przez cały dzień. Żel do mycia twarzy z Nuxe jest na mojej liście to buy - używałam mini próbki, którą znalazłam pod jednym okienkiem kalendarza adwentowego i od razu go polubiłam.

1. Wool jacket Filippa K
2. Green olive bag Hollie
3. Gold necklace PD Paola
4. Face cream Caudalie
5. Face cleanser Nuxe
6. Velvet lipstick Isa Dora
7. High wasted panties Monki
8. Merino wool jumper Elementy
9. High leather boots Selected 

Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive