29 Mar 2021

#429 March favourites

| |

 

 W Marcu jak w garncu... i to sprawdziło się w stu procentach. Były mrozy ale także ciepłe dni. Mój nowy płaszcz od Clairval Paris to był totalny ulubieniec ostatnich dni. Łatwy do stylizacji ;) i na sportowo, i na elegancko, i na co dzień casualowo. Spodnie z Monki to mój ostatni jeansowy zakup. Mają świetny jasny, stonowany odcień niebieskiego, pasują idealnie i mam je w długości przed kostkę. Ideał.
Ciemnobrązowe mokasyny od Kazar to wygodny klasyk, który zakładam baaardzo często.
Wymieniłam też okulary korekcyjne. Długo szukałam złotych i okrągłych, ale także by były odrobinę za duże ;) Polska marka Muscat ma w swojej ofercie model Steve który spełnił moje oczekiwania.
O torebce Kazar sporo mówiłam na Instagramie. Bez dwóch zdań ulubiona na co dzień.
Dr Irena Eris podesłała mi nowy podkład matujący. Nie jestem fanką matujących podkładów choć mam cerę tłustą i mieszaną, ale ten ma satynowe wykończenie przez co jest 'lżejszy' i mogę sama stopniować krycie.
Elie Saab La Parfum to kwiatowo-szyprowy zapach po którego pewnie nigdy bym nie sięgnęła. W swojej kolekcji mam bardzo mało takich kompozycji. Tutaj pozytywnie mnie zaskoczył i właściwie nie mogę przestać ich używać! Na wczesną wiosnę wpasowują się idealnie.
Testowałam kilka różnych, o ile nie wszystkie maskary Lancome z linii Hypnose i przyznać muszę, że Volume a Porter sprawdza się najlepiej do moich niesfornych rzęs. Reszta tuszy z tej linii skleja i nie rozczesuje tak jak bym chciała.
Matula od Rett Frem to klasyczny pierścionek w złocie, po którego częściej sięgałam też w tym miesiącu.

March favourites:
1. wool coat Clairval Paris
2. gold glasses Muscat
3. leather tote bag Kazar
4. fragrances Elie Saab
5. jeans Monki
6. mascara Lancome
7. gold ring Rett Frem
8. Mattifying foundation Dr Irena Eris
9. leather loafers Kazar


Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive