27 May 2021

#442 May favourites

| |

 

MAY FAVOURITES

Maj od zawsze był deszczowy - w tym roku również. Częściej byłam w domu niż wychodziłam. Ale kiedy już dopadły mnie słoneczne dni to chętniej sięgałam po jasną, jedwabną spódnicę midi i oversizeowy t-shirt. Raczej ich nie łączyłam - na grafice wyżej może się wydawać, że świetnie razem pasują, ale to różne style; różne ciężkości materiałów i nie miałam ochoty aż tak kombinować.
Mini torebka tote to mój totalny ulubieniec ostatnich dni. Można ją nosić na 7 różnych sposobów!
Slingbacksy od Kazar świetnie komponowały się do moich ostatnich stylizacji. Są niewysokie przez co wygodnie jest w nich pójść nawet na spożywcze zakupy. 
Strefa moich ulubieńców beauty jak zwykle bogata. Zacznę od Super Serum [10] od Nuxe. Świetne serum przeciwstarzeniowe. Jest stworzone w 95% ze składników naturalnych i ma kwas hialuronowy. Żelowe serum o super lekkiej konsystencji, które używałam pod krem - samodzielnie się nie sprawdzi. Spłyca zmarszczki i ujędrnia skórę - baardzo lubię patrzeć teraz na moją 'gołą twarz' w lustrze. Jedynym minusem jest jego wydajność. Ma tylko 30ml - wystarczy na 3 tygodnie przy stosowaniu na całą twarz i szyję.
Krem bb od Veoli to nowość, ale od razu się polubiliśmy. Również ma w składzie kwas hialuronowy. To lekka formuła kremu koloryzującego, który jak informuje producent ma mieć lekkie krycie, w moim odczuciu kryje naprawdę bardzo dobrze i nie tworzy maski. Jest lekki i prawie nie wyczuwalny na twarzy.

face blush Hermes Beauty
oversized t-shirt Trigere
linen blazer Ivy&Oak
bb cream Veoli
silk skirt Falconeri
mini tote bag A. Cloud
creamy lip balm Embryolisse
slingbacks Kazar
eyebrow gel Bare Minerals
face serum Nuxe
scented candle Grandle

Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive