22 Oct 2021

#467 Chunky knit made out to a statment look

| |

Przeglądając mój Instagramowy feed zauważyłam, że sporo ostatnio pojawiało się casualowych looków. Uwielbiam je i to one towarzyszą mi na co dzień. Jednak kiedyś pokazywałam więcej bardziej eleganckich stylizacji. Wydaje mi się, że to pandemia zrobiła swoje i zaczęłam doceniać wygodę. Widać to też po trendach. Dziewczyny uwielbiają dresy i wygodne, sportowe buty łącząc to wszystko z miękkim trenchem. Sama też tak się nosze.
Gdy dotarł do mnie miękki, mięsisty i moherowy sweter od polskiej marki Anataka od razu zobrazowałam go sobie w casualowych anturażach - co oznacza, że jest bardzo łatwy do stylizacji. Przeglądając się w lustrze wiedziałam już, że muszę pokazać jego drugą stronę - elegancką i dostojną. Obcisła, wygodna spódnica ołówkowa (również od Anataka) wpasowała się świetnie. Przygotowałam sobie nawet klasyczne, czarne kozaki do kolana. W ostatniej chwili zmieniłam swój wybór i trafiło na.. białe. W tej sposób myślę, że udało mi się odczarować casualowość chunky swetra i stereotyp białych kozaków. Zapisuję tę stylizację na liście świątecznych rodzinnych kolacji, świąt i eventów.. a może ktoś odważyłby się pójść tak do biura? 

F e a t u r i n g :

Knit&skirt Anataka
Boots Jonak
Bag Charles&Keith
Sunglasses Polette
Ring Rett Frem


 

Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive