27 Nov 2021

#477 November favourites

| |

Kaszmirowy, jasny płaszcz oversize i jedwabna apaszka to zdecydowanie moje dwie najbardziej rozpoznawalne rzeczy w tym miesiącu. Właściwie się bez nich nie ruszałam z domu. Buty - kozaki od Flattered. Są piękne, prosty klasyk na lata. Umieściłam je w tym zestawieniu... ale nie są aż tak bardzo ulubione. Są sztywne i jak w nich wychodzę to pakuję do torebki też plastry na odciski - niestety. Muszę przyzwyczaić do nich stopę. Czarna flanela jest najwygodniejszą koszulą na sezon jesień - zima bez dwóch zdań. To miks bawełny z wełną, jest ciepła i miła dla ciała. Bardzo uniwersalna i łatwa do stylizacji - pokazywałam to w mojej serii Buy Less, Choose Well, o tutaj. Ostatnio w ramach współpracy z polską marką Gorteks dostałam od nich komplet bielizny oraz czarne koronkowe body. Jest wygodne, ładnie wygląda, a w lecie z racji pięknego tyłu można nosić do sukienki bez pleców. O skórzanym plecaku myślałam już jakiś czas. Nawet miałam kilka przygód w przeszłości, ale nigdy nie trafiłam na ten wyjątkowy. Zamówiłam kremowy, mały z Kazar. Pokochałam. Naprawdę! oprócz tego, że jest śliczny; ma odpowiednią wielkość, mieści wszystko co potrzebuje i jest praktyczny. Uwielbiam nosić z wełnianymi płaszczami. Produkty beauty wybrałam dwa; serum z kwasem hialuronowym od marki Creamy - świetny nawilżacz i wygładzacz ;) pisałam o nim  tutaj. Oraz krem do twarzy z witaminą C i niacynamidem od Iossi. Moja cera uwielbia ten miks.

Cashmere coat NAP
Silk scarf Kazar
Leather boots Flattered
Flannel shirt Monika Kamińska
Leather backpack Kazar
Lace body Gorteks
Face cream Iossi Pro
Face serum Cream Skin Care

Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive