27 Apr 2022

#505 April Favourites

| |


Czy ktoś widział podręcznikową wiosnę? Chyba musimy się z taką pożegnać. Zimno i deszczowo. Nie godząc się z tą pogodą, częściej sięgałam po ciepły sweter i marynarkę niż trench. Sweter od Lindy jest ciepły i milutki, a czarna marynarka ma fajny krój oversize i jest lekka - dobrze się układa, zawsze. Jest z Simple - kto pamięta tę markę? Powrócili po latach i są na Modivo.
Biały t-shirt z wycięciami od Anataka jest genialny. Oj będę go nadużywać w tych następnych miesiącach. Niby basic, a jednak można go ograć na poważnie i to w roli głównej.
Ostatnio dostałam też skórzane klapki od Shoe The Bear. Bardzo podoba mi się ten 'wujkowy' styl. Doceniam je też za wygodę. Jak pogoda nie pozwala na gołą stopę to zakładam 'wujkowe' skarpety do kompletu. Bo kto mi zabroni?
Ogromna torebka w kolorze nude od Gino Rossi to moja totalna miłość. Czasami mi głupio z nią gdzieś iść, bo w środku mam tylko telefon i chusteczki, ale ponownie pytam - kto mi zabroni? ;) Uwielbiam ją. Nie noszę jej na pasku, ale mam go awaryjnie w środku. Uszy zupełnie mi wystarczają. Dostępna jest też w dwóch innych kolorach - ciężki wybór.
Krem od Eisenberg zaczęłam używać stosunkowo niedawno. Pokochałam go za ciężką konsystencję, której raczej omijam w kremach (!) i za nawilżenie, które pozostaje na mojej skórze. Jeśli chodzi o sam efekt anti-age to muszę jeszcze go poużywać, ale już zauważyłam przyjemne ujędrnienie i wygładzenie.

April favourites

Cashmere sweater Linda Meyer-Hentschel
Wool blazer Simple
Leather shoes Shoe The Bear
Anti-age face cream Eisenberg
White t-shirt Anataka
Nude bag Gino Rossi

Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive