28 Jun 2023

#590 June favourites

| |

JUNE FAVOURITES

contrast t-shirt  Massimo Dutti
linen bermudas Ivy Oak (sold out)
slip ons Vans
crop top Anna Watras
mini bag Ameli Zurich
hydration mask Pupa Milano / Puder i Krem
mascara Charlotte Tilbury / Sephora 

ULUBIEŃCY CZERWCA

Tych kilka upalnych, czerwcowych dni sprawiło, że zatęskniłam za jesienią i warstwami. Chętnie ubrałabym chociaż lekki płaszcz. Naprawdę! A tymczasem sięgam najczęściej po lniane bermudy od Ivy Oak, które mam już któryś rok i turbo je kochaaam. Mam do nich także pasującą marynarkę. Te spodnie dają mi vibe The Row, a w kombinacji z białymi Vansami i skarpetkami to już w ogóle! Btw te Vansy (czyt. The Row Marie H sneakers;) to świetna alternatywa letnich sneakersów. Są lekkie, wygodne i na luzie. Mam też klasyki w kratkę, ale już swoje przeszły.. T-shirt z kontrastową lamówką to mój ostatni zakup online. Po prostu mnie urzekł. Nie miałam takiego dopasowanego modelu w garderobie. Kremowy top od Ani Watras mam już od późnej zimy. Teraz jest idealny czas by go nosić; samego, z marynarką, z koszulą czy kamizelką. Uwielbiam prążkowaną bawełnę! Torebka - mistrzostwo. Jest mała, ale w danej chwili mieści to co potrzebuję. Jest tak zaprojektowana, że kompletnie mi nie przeszkadza, niezależnie czy mam ją pod pachą (jak bagietkę), czy przełożoną wzdłuż ciała (jak listonoszkę). Pasek jest regulowany, więc dopasowuję ją jak chcę. I jest w moich dwóch, ulubionych kolorach, oczywiście! Czego chcieć więcej?
Maska nawilżająca od Pupa Milano ma delikatny, przyjemny zapach i dość lekką konsystencję. Nie sprawdzi się jako krem na dzień. Ja nakładam 2 razy w tygodniu, grubszą warstwę na noc. Szybko zastyga/wchłania się, a resztę rozmasowuję. Rano twarz jest odżywiona i odpowiednio nawilżona.
O maskarze od Charlotte Tilbury wspomniałam już na Instagramie. Dawno nie miałam tak świetnego produktu do rzęs. W makijażu stawiam na naturalność i makeup no makeup. Zawsze używam dodatkowej, czystej szczoteczki by wyczesać nadmiar tuszu - z tą (notabene silikonowa, których raczej unikam) nie muszę tego robić! Łatwo dozować ilość nakładanego tuszu, pięknie rozdziela i wyczesuje rzęsy ku górze. Efekt bardzo naturalny, ale śmiało można poszaleć z tym tuszem, bo nie zasycha tak szybko. 

Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive