27 Feb 2024

#632 February favourites

| |


ULUBIEŃCY LUTEGO

Wiosna coraz bliżej. Czułam ją nie raz w tym miesiącu, niepokojąco mocno. Zdałam sobie sprawę, że tę pikowaną kurtkę-płaszcz mam już czwarty rok, a jeszcze ani razu nie była w moich ulubieńcach. Trzeba to nadrobić. To jest pikowany płaszcz zapinany na wygodny zamek dwukierunkowy. Chętnie podwijam w nim rękawy. Ma rozcięcia na bokach zapinane na dżety. To nie jest kurtka na mrozy, ale sprawdza się podczas brzydkiej pogody na zewnątrz właśnie w takim okresie przejściowym. Bardzo łatwo się ją stylizuje, czy to na sportowo, czy casualowo. Śmiało mogę się w niej wystroić, co pokazałam w reelsie tutaj - stylizacja 2 i 7.
Skórzane spodnie mam od Answear.Lab z kolekcji premium. Też mają już ze 4 lata. Lubię je bardzo, bo są luźne. Wydają się być eleganckie, ale naprawdę genialnie wyglądają do sportowych czy ciężkich butów i bluzy - na grafice wyżej jest niestety inny model, ale uwierzcie - bardzo podobny.
Po te cięższe buty od Gino Rossi również częściej sięgałam ostatnio. Nie wyglądają tak czysto jak na tym zdjęciu, ale są turbo wytrzymałe. Czyszczenie ich z błota czy śniegu nie sprawia większej trudności.
Torebka należy do tych najmłodszych w mojej szafie. Była już raz w miesięcznym zestawieniu i pojawiać się będzie. Wygodna, mieści to co chcę. Miękka skóra i regulowany pasek - a to wszystko zamknięte w klasycznym, minimalistycznym designie.
Jo Malone Wood Sage and Sea Salt to jeden z tych uniwersalnych zapachów, który jest wyjątkowy, ale nie narzuca się otoczeniu, bardzo przyjemny dla nosa. A żel do twarzy od Medik8 zaczęłam używać niedawno. Przyznam się, że nie zauważyłam jeszcze zmniejszonych porów, natomiast na pewno bardzo dokładnie myje twarz. Ma delikatny, przyjemny zapach i jest turbo wydajny. Naprawdę wystarczy odrobinka, by umyć całą twarz i szyję.

FEBRUARY FAVOURITES 

quilted coat Ivy Oak
leather pants Answear.Lab (similar)
leather bag Atomy
leather boots Gino Rossi
fragrances Jo Malone
face gel Medik8

Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive