17 Jun 2024

#651 Total white mixed with grey and pop of silver

| |

  

Brakowało mi szarej marynarki. Do tej pory nigdy nie udało mi się znaleźć idealnej. Ukraińska marka Hukh proponuje świetny model. Jest z grubej, szorstkiej wełny i jest lekko taliowana. Nie ma w niej przesadnego kroju oversize. To jest moja miłość właściwie od pierwszego dotknięcia. Przepięknie wykonana, jak każda inna rzecz, którą mam w szafie od tej marki. Czy polecam? Zdecydowanie.
Szarość może być dość ciężkim i przytłaczającym kolorem. Ja, późną wiosną lubię nosić ją do total white; luźne, ale zwężane spodnie cygaretki i obcisły tank top. Sylwetkę dodatkowo łamię czarnym paskiem, zachowując proporcje 30/70. Srebrne baleriny to absolutnie genialny detal tej wiosny. Z resztą, mówiłam o nich w ulubieńcach maja. Czarna torebka do ręki i miejski look gotowy.

Outfit:

wool blazer Hukh
tank top Bombshe
trousers Bruuns Bazaar
leather ballerinas Shoe The Bear
leather handbag Ameli Zurich
sunglasses Dmy Studios
leather belt Kazar
gold necklace Cornelia Webb

[współpraca reklamowa]


 




[współpraca reklamowa]

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive