11 Sept 2024

#669 Shifting into revival - editorial

| |

  

Wkraczam we wrzesień z nową energią. Przez tygodnie słońce wyssało moją kreatywność i pozostawiło bez oddechu. Długie, gorące dni zlewały się w jedno, a ja czułam się wręcz nudno. Potrzebowałam świeżości jesieni, czekając, aż temperatura spadnie, bym mogła w końcu poczuć się... sobą.  Chłodniejsze powietrze i mniej ostre słońce – czuję wreszcie zmianę. To tak, jakby zmieniająca się pora roku tchnęła życie we mnie. Szare niebo, kiedyś ciężkie, teraz wydaje się uspokajające, a słabnące światło tworzy przestrzeń dla rozwoju nowych myśli i idei. Spaceruję po mieście z jego mocną, ponadczasową architekturą i znów czuję się silna. Nareszcie. Przyciąga mnie śmiałość małych detali; głębokie czerwienie, chłodne szarości, ostrość kontrastu, którą przynosi nowa pora roku. Jesieni, proszę, czuj się mile widziana. Czerwone skarpetki, które wybrałam, są cichym buntem przeciwko monotonii końca lata. Czuję się jak nowa wersja siebie, pewnie wkraczająca w ten kolejny rozdział. Cienie lata są za mną, a ja przechodzę w fazę odrodzenia. Shifting into revival. 

Outfit:
dress Nehera
bag Sezane
shoes Bimba Y Lola
socks Calzedonia
sunglasses Dmy Studios
watch Ebel
ring Sote




Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive