24 Jan 2021

#415 My everyday jewelry

| |

Co jakiś czas pokazuję Wam z jaką biżuterią nie mogę się rozstać na co dzień. Czas na aktualizację. Oto kilka moich, obecnie ulubionych świecidełek. Nie ma ich dużo. Wszystkie utrzymane w minimalistycznym stylu i oczywiście, wciąż złoty kolor.

Pierścionki. Najczęściej sięgam właśnie po te. Nie noszę ich razem. Ubieram jeden, choć przyznam że dobrze się komponują wymiennie w dwójkach.
Klasyczny z dużym minerałem  Sote (podobny)
Złożony z różnych kamieni PD Paola
Klasyczny w babcinym stylu Rett Frem
Naszyjniki. Można powiedzieć, że zapomniałam o wszystkich moich innych naszyjnikach. Z tej trójki najczęściej sięgam po tę małą kłódkę z literą C. Klasyczna żmijka też często gości u mnie na szyi. Bardzo lubię łączyć ją z kłódką właśnie.  U mnie w sezonie zimowym króluje raczej minimalizm, ale w lecie kiedy dekolt jest bardziej odkryty, lubię poszaleć i łączyć dwa lub trzy naszyjniki.
Choker z małymi okrągłymi zawieszkami YCL Jewels
Kłódka z grawerowaną literą C od mojego imienia PD Paola
Klasyczna żmijka Patty Rose
Kolczyki. Zamieszczam tu tylko jedną parę, bo przez ostatnie tygodnie albo w ogóle nie noszę kolczyków, albo ubieram właśnie ten model. Podoba mi się jego minimalizm, asymetria i ta cudowna litera C, która złączona jest z różnych kamieni. Urocze.
Asymetryczne kolczyki z literą PD Paola

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive