28 Jan 2021

#417 January favourites

| |

Ten fioletowy sweterek sprawił mi ogrom szczęścia w tym miesiącu. Gdy go zamawiałam, myślałam że nie będzie pasował ani do mojej urody, ani do mojego koloru włosów. Okazało się, że bardzo się myliłam. Na szczęście! Uwielbiam go. Styczeń był mroźny więc wyciągnęłam moje ciepłe, skórzane rękawice. Mam wrażenie, że taki dodatek to +10 do elegancji. Pasta "Chałwa", czyli peeling mechaniczny to jeden z moich lepszych zakupów kosmetycznych w ostatnim czasie. W styczniu wybrałam się też na lekkie podkręcenie koloru włosów do salonu  O! My Hair w Katowicach, a maska Glow od Authentic Beauty Concept pomaga mi utrzymać tę koloryzację i sprawia, że włosy są nawilżone i ładnie błyszczą. 

The purple jumper has kept me in a happy mood this month. I wasn't sure about it. I thought it won't match with my skin nor my hair colour. Fortunatelly - I was wrong! Totally fall in love. The January was freezing cold so I was wearing my leather gloves more than ever. Does that accessorry makes us more elegant? The "Chałwa" paste it's a mechanical peeling - one of my best cosmetic purchases recently. In January, I also went to the O! My Hair in Katowice for a little bit of a change hair colour and now I am using the Glow mask from Authentic Beauty Concept. It keeps my hair hydrated and shiny.

Soy candle Babie lato Rett Frem
Orchid jumper Ivy&Oak
Gold ring PD Paola
Glow hair mask Authentic Beauty Concept
Fragrance Bois Datchai Maison Crivelli
White bah Parker Top Handle Coach
Black, leather gloves Agnelle
Face peeling Ministerstwo Dobrego Mydła

Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive