22 Feb 2022

#495 My Equa - cup to go that fits my style

| |

 

Udało mi się znaleźć estetyczny, minimalistyczny i wpisujący się w mój styl kubek termiczny. A do tego jest wygodny i praktyczny. Wszystkie które przewijały się przeze mnie wcześniej wyglądały jak klasyczny termos, który mój wujek w latach 90 zabierał do pracy, albo jak termos turystyczny o wzorach i kolorach nie z tej ziemi. Jestem minimalistką, zwracam uwagę na detale. Mój Equa cup ma wszystko. Jest klasycznym kubkiem termicznym, z którego wygodnie się piję napój. Jest w kremowym kolorze i ma grawer z moim imieniem. Ma wygodną, srebrną rączkę, która ułatwia współpracę z nim :) Mogę go wrzucić do torebki bez obaw, że coś się rozleje. Zostawiam link do tego konkretnego modelu - ale trzeba pamiętać, że dostępny jest aż w trzech pięknych kolorach. Koniecznie sprawdźcie też inne modele tej marki. Z kodem CLAUDIAG dostaniecie zniżkę.

F e a t u r i n g :

Equa cup (use code CLAUDIAG to get % off)
Wool coat Silk Maison
Silk shirt Silk Maison
Jeans COS
Oxford shoes Arket
Leather bag Annie M
Sunglasses Polette

 


Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive