21 Jun 2022

#515 Ankieta Potrzeb od Creamy

| |

 

Z marką Creamy znam się już ponad rok. Pamiętam jak pierwszy raz zajrzałam na ich stronę, uwagę przykuła mi Ankieta Potrzeb. Wyświetliło mi się kilka prostych pytań o to jak oceniam swoją skórę. Zaznaczyłam z jakimi problemami się borykam; nadmiar sebum, problem ze zmarszczkami, a może z przebarwieniami i zablokowanymi porami? Na koniec wystarczyło wybrać do czego powinny być przeznaczone moje produkty; oczyszczanie, tonizacja, a być może też odżywianie?
Wystarczyło kilka kroków, a lista kosmetyków dobranych do moich potrzeb pojawiła się błyskawicznie. Wygodna i przydatna opcja - nawet nie znając się na składnikach wiem, że wskazane produkty wpłyną najlepiej na kondycję mojej cery. A to wszystko w oparciu o odpowiedzi sprzed chwili.  

Link do Ankiety Potrzeb
Link do strony Creamy


Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive