24 Feb 2023

#570 February favourites

| |

 


Ulubieńcy Lutego

Ależ jestem zmęczona tą zimą już. Marzę o balerinkach i lekkim płaszczu. A tymczasem chodzę najczęściej w czarnej kurtce wełnianej z COS. Jest super! Ma odpinany kaptur i regulowaną szerokość rękawów. Łatwo się adaptuje do charakteru stylizacji. Biały t-shirt z Weekday to nic nadzwyczajnego, ale ostatnio polubiłam nosić go jako detal pod sweter. Błyskawicznie dodaje świeżości przy twarzy (przeczytaj tutaj: Jak ożywić stylizacje Total Black?). Szary, gruby sweter z wełny alpaka od 303 Avenue jest przemiły, przeciepły i wprost uroczy. Stylizowałam go np. tutaj. Bucket hat to nowość w mojej garderobie, nigdy takiego nie miałam. Podobam się sobie w wersji 'na grzybka' :) Torebka bez mocnych, złotych detali - przyciąga uwagę, ale nie kradnie stylizacji. Klasyczne eleganckie botki od Filippa K, ale przez klocek sprawdzają się również do stylizacji na co dzień.  Mam je już kilka ładnych lat, ale jeszcze nigdy nie miały okazji wylądować w moich ulubieńcach. Ach ten Tom Ford.. niby mocny, drzewny zapach z różowym pieprzem i drzewem cedrowym, ale w porównaniu z innymi kompozycjami z tej serii to naprawdę wersja light. Zbiera komplementy. Maska do włosów, obecnie jedna z lepszych jakich używałam. Jest świetna do moich wiecznie wymagających nawilżenia, puszących się i niezdyscyplinowanych włosów. Najbardziej żałuję, że nie mogę przekazać Wam zapachu - jest wręcz hipnotyzujący.

February favourites

Hooded wool jacket COS
Leather bag Acnoum
Teddy bucket hat COS
Teddy alpaka sweater 303 Avenue
Classic t-shirt Weekday
Fragrances Tom Ford
Leather boots Filippa K
Hair mask Lazartigue

Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive