10 Jul 2023

#592 My Summer uniform

| |


My Summer uniform, czyli moje idealne, eleganckie połączenie na lato. Szerokie spodnie w kant z paskiem ze złotą klamrą, która spełnia rolę biżuterii. Asymetryczny body to mój atrybut lata. Mam je czwarty lub piąty rok. Jedwabna chustka na głowę i kocie okulary by odpowiednio ochronić się przed słońcem. Założyłam lekkie sandały na obcasie, bo próbuję wrócić do wyższych butów - pandemia zabiła mój elegancki kawałek mnie. Te nudziaki mają ze trzy lata, ale tak rzadko w nich chodzę, że wciąż są jak nowe ze sklepu.

OUTFIT:

asymmetric body Saint Body
wide leg trousers COS
leather sandals Gino Rossi
silk scarf Kazar
gold platted nacklace Answear.Lab
leather belt Kazar
Sunglasses Gino Rossi
Watch Orient Star



Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive