26 Jul 2023

#596 July favourites

| |

Ulubieńcy Lipca

Czy my już mamy połowę lata za sobą? Zestawienie wyżej pewnie nie wygląda jak super lato, ale mój lipiec zdecydowanie kojarzy mi się z tą czarną, oversizową koszulą - jest lekka, luźna i świetna na upały  pomimo swojego ciemnego koloru. Uwielbiam łączyć ją z tymi czarnymi szortami (pokazywałam taki look tutaj) lub ze zwiewną, równie lekką spódnicą. Biała kamizelka to świetna, letnia alternatywa dla marynarek. Łączyłam ją m. in. z tymi szortami tutaj. O cielistych sandałach wspominałam przy okazji mojego posta z letnimi butami. Są proste i nie narzucają się w stylizacji.  Ale trzeba pamiętać, że to nie jest model w którym możecie przejść milion kilometrów. Płaska i sztywna podeszwa da się we znaki. Mimo wszystko to jest totalny letni klasyk i towarzyszy mi np. przy okazji słonecznych wyjazdów. Torebkę mam czwarty albo nawet piąty rok i pokazywałam ją już w ulubieńcach w 2019 roku! Ostatnio sporo czasu spędziła w szafie, w worku, ale wciąż ją lubię i to nie jest czas, by się z nią rozstać.
Zapach perfum od Jo Malone Cypress & Grapevine  łatwo zaklasyfikować jako męski - kocham tę świeżość i to jak mój nos je odczytuje w zależności od temperatury na zewnątrz. Nie zliczę ile słoiczków tego kultowego serum od Estee Lauder zużyłam. Ma delikatną konsystencję, ale to bogate serum naprawcze. Skóra jest zdrowo nawilżona i bardziej jędrna. Używam na noc pod krem, ale śmiało sprawdzi się także przy dziennej pielęgnacji, bo szybko się wchłania.

July favourites

Oversized shirt 10Days/Primodi.pl
White vest Patrizia Aryton
Black shorts 10Days/Primodi.pl
Leather sandals Etape
Leather bag Tabby, Coach
Fragrances Cypress & Grapevine Jo Malone
Face serum Estee Lauder

Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive