19 Mar 2024

#634 Wiosenna kolekcja Vagabond

| |


[współpraca reklamowa]

Lubię ciekawe akcenty w prostych stylizacjach. Pewnie dobrze znacie te moją białą sukienkę z ciężkiej wełny. Wyciągnęłam z niej pasek, puściłam luźno i założyłam masywne czółenka w kontrastującym kolorze od Vagabond. Ten model chętnie będę nosić też do skarpet; tych ciężkich wełnianych i tych ozdobnych, ażurowych. Mamy wczesną wiosnę, więc owinęłam się ciepłym szalikiem by dodatkowo się dogrzać. Duża, skórzana kopertówka pod pachę i okulary chroniące przed niskim słońcem jako dopełnienie looku. Tutaj zdecydowanie buty grają moją, pierwszoplanową rolę. Całą wiosenną kolekcję od Vagabond możecie podejrzeć na Answear.com. 

Outfit:

Leather shoes Vagabond / Answear
Wool dress Ivy Oak
Wool scarf Polo Ralph Lauren
Leather bag Sezane
Sunglasses Gino Rossi

  
 


 
 

 [współpraca reklamowa]

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive