27 Mar 2024

#637 March favourites

| |

ULUBIEŃCY MARCA

Uroczyście witam wiosnę. Wychodzi na to, że wcale nie musimy na nią długo czekać w tym roku. Wyciągnęłam już sporo lżejszych ubrań. Nawet na Tiktoku jestem teraz codziennie z outfitem - zapraszam na mój 30-day challange @cgrabowska. Sama nie wierzę, że to robię i znajduję na to czas.
Wyżej wymienione lżejsze ubrania to między innymi ten piękny, kaszmirowy marynarko-płaszczyk. Ma cudowny kolor ciemnej zieleni, jest w punkt mięsisty i ładnie pływa na sylwetce w ruchu. Z tymi wełnianymi spodniami mam trochę love-hate relationship. Już nie raz myślałam by je sprzedać, ale ilekroć je zakładam to zakochuję się na nowo. Lubię je nosić do koszuli i szpilek czy loafersów, ale też do kardiganu od kompletu i kapciach po domu. Są super uniwersalne. Wiosna to mokasyny wszelkiej maści. Ostatnio miałam kilka większych wyjść, a moje klasyki od Bally pasują na takie eventy jak ulał. Bardzo cenię ten ponadczasowy design (wręcz babciny) i jakość wykonania, z której marka jest dobrze znana.
W tym miesiącu polubiłam się też z kremem rozświetlającym od Mediderma. Ma ochronę przeciwsłoneczną i gęstą ale nieciężką formułę, która super się wchłania dobrze tym samym współpracując z podkładami.
Po evencie Annabelle Minerals testuję ich mineralne kosmetyki. Z sypkim podkładem muszę się jeszcze trochę pobawić, bo nie zawsze wygląda na mojej twarzy tak jakbym chciała. Ale za to bardzo polubiłam się z Primerem (pod podkład, zamiast podkładu, a nawet na podkład) i z... Electrum! Czyli mineralnym pigmentem do oczu. Obłędnie połyskuje nałożony na całej powiece lub tylko jako delikatne kreski zrobione pędzelkiem. Czasem nałożę go też subtelnie na policzki. Mała zmiana w codziennym makijażu i od razu czuć powiew wiosny.
Zapach od Bottega Veneta to mój all time ulubieniec i pojawiał się pewnie nie raz w comiesięcznych zestawieniach. Pierwotną wersję Knot również ubóstwiam.

MARCH FAVOURITES

Cashmere blazer-coat Fabrique
Wool knit pants Ivy Oak
Leather loafers Bally
Star sign necklace YCL Jewels
Face cream Mediderma
Mineral eye pigment Annabelle Minerals
Fragrances Bottega Veneta Knot Eau Absolue

Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive