22 Sept 2021

#461 My home spa - the 'me time'.

| |

  


MY HOME SPA

Moje domowe spa, czyli me time. Muszę przyznać, że nie jestem w tym dobra. Systematyczność jest tutaj kluczowa, niestety ona akurat się mnie nie trzyma. Nie zawsze potrafię zorganizować chwilę dla siebie, ale kiedy już mi się udaje – czuję się błogo.
Najczęściej zaczynam od długiej i niezbyt zdrowej, bo gorącej kąpieli. Przyzwyczaiłam się i dodaję do niej olejku. Obecnie jest to olej/serum rozmarynowe od marki Veoli Botanica lub olej ze słodkich migdałów ze Starej Mydlarni. Od razu czuję, że moja skóra jest lepiej nawilżona. Posiadacze wanny - wypróbujcie sami. Ważne by nie był to suchy olejek. U mnie taki się nie sprawdził.
Po kąpieli – szczotkowanie ciała. Wiem, że robienie tego regularnie daje spektakularne efekty i dziewczyny do tego zachęcają. Ja nie potrafię się zmobilizować. Jednak wystarczy mi chwila i kilka pociągnięć szczotką na sucho, by przyjemnie pobudzić krążenie. To masaż i peeling w jednym. Po odłożeniu szczotki z agawy, wmasowuję serum wyszczuplające od Eisenberg. Kosmetyk pomaga w eliminacji wody i tłuszczu ze stref problematycznych, a przy tym szybko się wchłania.
Pasta-chałwa od Ministerstwa Dobrego Mydła to super wydajny peeling do twarzy. Wspominałam o niej tu na blogu, a częściej na Instagramie. Staram się używać jej przynajmniej raz w tygodniu. Jak można zobaczyć na zdjęciu wyżej – to już końcówka.
Często po maskach i peelingach oczyszczających lubię nałożyć dodatkową maskę. Najczęściej jest to maska nawilżająca lub jak ta na zdjęciu w prawym dolnym rogu - maska remodelująca od Eisenberg. Jest to kosmetyk instant. Dobrze jest jej użyć np. tuż przed ważnym wyjściem. Działa natychmiast – lifting i rozświetlenie murowane.  
Po tak spędzonym czasie czuję, że moje ciało i twarz są zregenerowane. Przy zabieganych ostatnich tygodniach życzę sobie, bym miała takich chwil więcej. 

Produkty na zdjęciu:
Serum wyszczuplające Eisenberg
Żel do mycia twarzy d'Alchemy
Szczotka z agawy Veoli Botanica
Maska do włosów Leonor Greyl
Peeling do twarzy
Ministerstwo Dobrego Mydła
Maska remodulująca/liftingująca do twarzy Eisenberg

Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive