28 Sept 2021

#464 September favourites

| |

SEPTEMBER FAVOURITES

Ten miesiąc zatytułowałam 'kilka sposobów na wełnianą spódnicę'. Bardzo często w niej chodziłam. Na początku myślałam, że to będzie ciężki materiał na wystylizowanie, ale wręcz przeciwnie - komponuje się bardzo łatwo ze wszystkim. Może wydawać się, że to ona robi nam stylizację, a tymczasem jest świetną bazą. Pokazałam to np. w moim poście na Instagramie z serii Buy less, choose well tutaj.
Botki od polskiej marki Anis to kolejny hit tego miesiąca. Są bardzo wygodne, a po pierwszym ich użytkowaniu nie było żadnych nieprzyjemnych niespodzianek na stopach, a ja mam do tego skłonność. Sprawdźcie ich inne modele - marka z Częstochowy, a ceny jak w sieciówkach. Jak?!
Biżuteria? Niewiele, a jednak wiele. Obrączka od Rett Frem totalnie skradła mi... dłoń.
Torebka Ameli Zurich jest bardzo uniwersalna. Pięknie się prezentuje, pasuje zawsze i jest łatwa do stylizacji. Miękka skóra dobrze się układa a przy tym trzyma fason :)
Beauty w tym miesiącu dobrze przemyślane. Testowałam dość dużo kosmetyków, ale po selekcji najlepszych wybrałam: balsam do twarzy i ciała świetnie nawilżający od Embryolisse; krem do rąk od D'Alchemy; podkład od Bobbi Brown, jeden z lepszych jakie kiedykolwiek używałam. Jest lekki, krycie można stopniować, a skóra wciąż ma fakturę.
Perfumy Września to stosunkowo świeży w mojej kolekcji zapach od Acqua di Parma, ale bardzo do mnie przemówił od pierwszego poznania - Oud&Spice.

Spódnica Ivy&Oak
Koszula COS - moja z kilku kolekcji wstecz, ale bardzo podobna do tej.
Torebka Ameli Zurich
Botki Anis
Obraczka Rett Frem
Podkład Bobbi Brown
Fragrance Acqua di Parma
Balsam do twarzy i ciała Embyolisse
Krem do rąk D'Alchemy

Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive