24 Sept 2021

#462 Knit skirt and motocycle jacket

| |

Męczą mnie klasyczne kurtki skórzane tzw. ramoneski. Mam przesyt. Widzę je na każdej ulicy. Często w kombinacji z jeansami typu rurki. Nie mówię, że to zła stylizacja - jest bardzo klasyczna.. ale nudna. Nie inspiruje. Jakiś czas temu posiadałam taką przeciętną kurtkę, ale szybko znalazłam jej nowego właściciela. Teraz jestem fanką większej, w stylu motocyklowym. I znów, by nie było monotonnie staram się kombinować; wełniana spódnica, klasyczna koszula, ciężka kurtka i hałaśliwe, zamszowe kowbojki.


F e a t u r i n g :
Whtie shirt COS
Knit skirt Ivy&Oak
Leather jacket Patrizia Pepe
Cowboy boots Anis
Leather bag Ameli Zurich
Sunglasses Polette





Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive