21 Sept 2023

#609 REDvolution - the red is comming

| |

  

 

Jestem sceptycznie nastawiona do modowych trendów. Ale muszę przyznać, że w tym sezonie pojawił się trend, który uważam, że jest dla mnie stworzony. Tak, zgadliście – kolor czerwony. Zdobywa świat mody, i mogę go zaakceptować, Oczywiście tylko w kontekście mody slow fashion i ponadczasowego designu. 

W świecie, który często wydaje się być obsesyjnie nastawiony na modę szybką i ulotne trendy, idea inwestowania w ubrania, które wytrzymają próbę czasu, zawsze była mi bliska. Wierzę w filozofię "kupuj mniej, wybieraj dobrze i dbaj o to, by trwało". Dlatego, zaczęłam serię '7 outfitów' na moim Instagramie, a gdy zacząłem zauważać powrót czerwieni na wybiegach, w magazynach modowych i na ulicach, odgrzebałam swoje ubrania, które mam w szafie od lat... z jednym wyjątkiem. 

Ten wełniany szal, który widzicie na zdjęciu wyżej to prezent od marki z Ukrainy L'eskizzo. I to on popchnął i zainspirował mnie do stworzenia tego posta, a właściwie zdjęć - REDvolution. Obrazują one, jak dumnie będę nosić czerwony kolor w tym sezonie. Dumnie, bo produkty, które widzicie poniżej mają nawet 7 lat!

[materiał może zawierać produkty z wcześniejszych płatnych współprac / prezentów od marek]


Zdjęcie wyżej: kaszmirowy płaszcz Madgie (marka już nie istnieje), wełniany szalik L’eskizzo, legginsy Gatta, skórzane balleriny Simple.  

wełniana marynarka Simple, t-shirt Weekday, szorty Sezane, skórzane mokasyny Gino Rossi, skarpety Gatta. naszyjnik Answear.Lab

wełniany sweter Guðrun & Guðrun, bermudy Mango, szpilki March&Muse

wełniany garnitur (spodnie i marynarka) Ivy Oak, wełniany golf COS, kolczyki YES

koszula Lavard, wełniany golf COS, wełniana spódnica L'eskizzo, skórzane sandały Kazar, pasek Kazar, zegarek Ebel

 skórzane, wiązane oksfordy COS, skarpetki Gatta

Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

[materiał może zawierać produkty z wcześniejszych płatnych współprac / prezentów od marek]

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive