18 Dec 2023

#625 Mixing the textures - outfit

| |


Po mrozach i śniegu znów mamy absolutnie niezimową pogodę. Obecnie za oknem pełne słońce i 9 stopni na plusie. Jak udawać, że jest zima? Zakrywam się ciepłym, wełnianym szalikiem w wersji XL. Kupiłam go milion lat temu na Showroom.pl od jednej polskiej marki, która już nie istnieje. I jest to główny detal mojej stylizacji. Rzadko noszę wzory, ale ten szalik jest naprawdę wyjątkowy. Pod nim mam ciepły, obcisły golf od Fillipa K i długą wełnianą spódnicę od L'eskizzo. Całość podkreśliłam skórzanym paskiem ze złotą klamrą, którego obniżyłam i wręcz 'położyłam' na biodrach. Długie rękawiczki również są ze skóry - lubię jak podkreślają tekstury stylizacji. Spódnica jest długa, więc pozwoliłam sobie na gołe nogi i wysokie, wiązane botki. Spod ich cholewki wystają ciepłe, białe skarpety. A bez tej dużej, skórzanej kopertówki ostatnio się nie rozstaję.
Ten outfit to trochę kopia mojego looku sprzed lat; ten sam szalik, ta sama torebka.

O u t f i t :

Wool mockneck Filippa K
Wool skirt L'ekizzo
Wool scarf Showroom.pl
Leather boots Charles&Keith
Leather bag Sezane
Leather gloves Kazar
Leather belt COS
Sunglasses Gino Rossi
Socks Calzedonia






Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive