28 Dec 2023

#627 December favourites

| |

ULUBIEŃCY GRUDNIA 

Tak, ja też nie mogę uwierzyć, że mamy koniec roku. Im starsza jestem, tym szybciej czas mi płynie. W tym miesiącu trochę nowości, trochę staroci. Nienowy płaszcz jest z wełny i kaszmiru - nie pojawiał się jeszcze nigdy w ulubieńcach. Lubię go, bo jest ciepły, jasny i ma design klasycznego trencza. Wygląda bardzo elegancko, ale lubię go tonować np. kozakami na płaskiej podeszwie. Body od polskiej marki Love On The Snow pokochałam od pierwszego założenia. Ta bielizna z wełny merino jest przemiła dla ciała. Jak są mrozy to ubieram je pod ciepły sweter jako bazę, ale ono jest tak ładne, że świetnie sprawdza mi się jako główny element garderoby np. do jeansów lub do eleganckich, szerokich spodni w kant. Kozaki mam od tej jesieni. Brakowało mi takich na niskiej szpilce. Totalne klasyki o eleganckim charakterze. Polecam je dla kobiet, które mają odrobinę szerszą łydkę. Standardowe kozaki w sklepach są na mnie za ciasne. Te mają wygodny zamek z tyłu, a ja śmiało mogę je włożyć nawet nie rozsuwając go. Zegarek mam 5 albo 6 lat. Ostatnio go zaniedbałam i długo leżał w szufladzie. Ma perłową tarczę i cztery diamentowe markery. Nie za duży przez co delikatnie błyszczy na nadgarstku nie narzucając się. Jedwabna gumka do włosów to prezent od mojej fryzjerki i jej salonu. Powstała we współpracy z marką Moye. Jedwab nie niszczy włosów. Prócz tego jest grubsza i nie odkształca mi kosmyków jak inne, popularne gumki.
Serum do twarzy The Forest Retreat to prezent od polskiej marki Oio Lab. Przyznam się, że w szalonym, grudniowym okresie moja cara doskonale odczuwa przepracowanie i stres. To serum na razie daje radę. Jest wyciszające, ładnie wyrównuje koloryt i wygładza skórę. Ma przyjemną konsystencje, niewodnistą i nieolejową. Leśny zapach trochę mnie irytuje. Ale ja z reguły wole te bezzapachowe produkty. Natomiast spray do włosów jest stworzony idealnie dla moich niesfornych włosów - jest nawilżające i zapobiega puszeniu. Ma delikatny zapach, który znika po wysuszeniu. Markę Leonor Greyl polecam, bo przez ostatnie lata przetestowałam kilka produktów od tej marki, większa cześć z nich pojawiała się nie bez powodu w ulubieńcach. 

DECEMBER FAVOURITES

Wool and cashmere coat Ivy Oak
Body merino Love On The Snow
Leather boots Gino Rossi
Silver watch with diamonds Bulova
Face serum Oio Lab
Hair scrunchie O! My Hair / Moye
Hair hydration spray Loenor Greyl

Claudia
www.instagram.com/cgrabowska


Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive