10 Nov 2023

#618 Let a little silver in my life

| |

 

 [współpraca reklamowa | AD]

Prześledziłam posty na blogu i wychodzi na to, że przestałam nosić srebrną biżuterię na początku roku 2016. Wymieniłam ją bezboleśnie na ukochane złoto, z którego nigdy nie zrezygnuję. Podkreśla mój styl i estetykę. Natomiast srebro dopełnia moje obecne stylizacje w niebanalny sposób. Mała zmiana, mały akcent, niemało radości.

Te dwa nierówne cudeńka są od czeskiej marki Loro Oro.


 

[współpraca reklamowa | AD]

Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive