13 Nov 2023

#619 Black mockneck and white shirt - outfit

| |


[współpraca reklamowa | AD]
Uwielbiam nosić koszule! To dla mnie nie tylko wyraz elegancji, ale również sposób wyrażania mojego stylu. Teraz, w okresie jesienno-zimowym temperatura spada, a ja sięgam po cienki, wełniany lub bawełniany golf i zakładam go pod spód. Taki basic dodaje mi komfortu, ale też sprawia, że mogę cieszyć się moimi ulubionymi koszulami nawet w chłodniejsze dni. Do tej kombinacji założyłam także spódnicę midi z rozcięciem z przodu i wysokie kozaki. W mojej stylizacji króluje czerń i biel. Przełamuję ten monochrom sztywną torebką do ręki w kolorze ciemnej czekolady.
Torebka jest czeskiej marki Loro Oro. Model, który widzicie na zdjęciu dostępny jest jeszcze w innych kolorach. Sprawdźcie kolekcję marki, oprócz ciekawych projektów torebek, które można personalizować, w ofercie znaleźć można również biżuterię. A dla zdecydowanych mam 15% kod rabatowy: CLAUDIA15

O u t f i t :

shirt COS
wool mockneck Filippa K
wool midi skirt L'ekizzo
leather bag Loro Oro
leather boots Flattered
leather belt COS
silver rings Loro Oro
sunglasses Gino Rossi


[współpraca reklamowa | AD]

Claudia
www.instagram.com/cgrabowska 

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive