14 Aug 2024

#663 How old is my outfit?

| |

  

Jeden z tych nieskomplikowanych outfitów, który bardzo cenię i lubię nosić. Kardigan ubieram najczęściej w ten sposób; total black z satynowym topem pod spodem i koniecznie opadający z jednego ramienia dla asymetryczności. Sweterek ma 5 lat. Zgubiłam najwyższy guzik, ale celowo nie doszywam zapasowego - to są duże i metalowe detale, które dość ciążą i mogą zmieniać kształt swetra. Top mam od początków mojego blogowania, nawet niedawno umieściłam go w moich ulubieńcach tutaj gdzie więcej o nim pisałam.
Najmłodsza w tym zestawieniu jest torebka. Mam ją ponad rok, ale kupiłam ją z drugiej ręki więc jest na pewno trochę starsza. Spodnie z COS też są młode, dwuletnie, ale baardzo często je stylizuję. 

Outfit:

cardigan Leyn
trousers COS
top Natalia Siebula
bag Wandler
shoes Kazar
belt Kazar
sunglasses Polette
necklace YCL
watch Ebel
ring Elie Saab






Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive