21 Aug 2024

#664 How old is my outfit? Giving new life to existing items

| |

  

Zrównoważona moda to nie tylko marki slow fashion, ale też nadawanie życia istniejącym już ubraniom tak by zapobiegać ich wyrzucaniu na składowisko. I takim wytłuszczonym tekstem witam się Wami dziś w 'nowych' jeansowych szortach bermudach. Lubię tę długość spodni w lecie, a jeansy są super uniwersalne. Widziałam takie na jakiejś dziewczynie i zainspirowana zaczęłam grzebać na Vinted w poszukiwaniu ideałów. A potem przypomniałam sobie, że przecież sama mam dość szerokie jeansy spisane na straty, więc wystarczy je odpowiednio obciąć. Na moje szczęście nie trzeba było do tego ręki artystki krawcowej. Chwilę później już mogłam śmigać po mieście w moich nowych ale starych jeansach szortach. Uwierzcie mi, że to lepsze niż czekanie na przesyłkę ;) Śledźcie mój Instagram, bo już na dniach wrzucam 7 stylizacji z nimi w roli głównej.

Outfit:
linen blazer Ivy Oak
silk top Ginia
jeans DIY
leather bag Sezane
leather slides Kazar
necklace YCL
sunglasses DMY Studios
watch Ebel
ring Elie Saab







Claudia
www.instagram.com/cgrabowska

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive