28 Aug 2024

#666 August favourites

| |

 

ULUBIEŃCY SIERPNIA

Kończmy to lato i jesieni przybywaj! W tym miesiącu tyle się działo. Trochę wyjazdów, masa przyjemności, urlopów pracujących i tych mniej. Ok, ok, ale co nosiłam i polubiłam najmocniej? Zdecydowanie te spodnie od La Mania. Są już wyprzedane (nawet te w czarnym kolorze) i wcale się nie dziwię. Uwielbiam je! Długo szukałam lekkich, zwiewnych satynowych spodni w jasnym kolorze, a po poście, w którym zapytałam Influencerów co zabierają ze sobą w podróż - zapragnęłam ich jeszcze bardziej. Sporo pisałam o ich uniwersalności przy okazji mojego Instagramowego posta 7 outfits - tutaj. Jedwabny top na cieniuśkich ramiączkach (na grafice wyżej packshot innej marki, wręcz identyczny) jest lekki jak chmurka. Mam go 5 lat i ani myślę się z nim rozstawać. Nie znalazłam u samej marki nic podobnego, ale kto wie może wrócą do tego modelu? Z nim również zrobiłam 7 stylizacji, tutaj. Buty od Bimba Y Lola mam jakieś niecałe dwa tygodnie. Bałam się ich, ale dzięki szerszemu paskowi przy pięcie są wręcz przewygodne i musiały się tu znaleźć - sprawdźcie też inne kolory. Kiedyś nosiłam bardzo podobne z Gino Rossi, ale ich czarne detale nie do końca mi odpowiadały. Załatwiłam im nową szczęśliwą właścicielkę ;) Od tamtej pory nie mogłam znaleźć idealnych klasyków. Okulary przeciwsłoneczne mam ponad 6 lat. Jakoś polubiłam się bardziej w tym kształcie teraz. Kolczyki mają 5 lat i zdecydowanie za rzadko w nich chodziłam - teraz to nadrabiam. Morelę, czyli piankę do mycia już kiedyś umieszczałam w ulubieńcach. Ależ to pachnie i dobrze myje twarz. Jest delikatna, ale świetnie radzi sobie z zanieczyszczeniami i nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia. Żółte serum od Ukviat mnie pozytywnie zaskoczyło. Moja twarz nie lubi olejków, bo jest mieszana w kierunku tłustej i zawsze mam problem, by się dobrze wchłonęły. Ale on robi coś wyjątkowego - mocno wygładza, a tuż po pierwszym użyciu skóra jest satynowa w dotyku. Używam na dzień pod cięższy krem - na noc sobie daruję, bo zapewne musiałabym co rano zmieniać poszewkę poduszki. 

AUGUST FAVOURITES

silk camisole Ginia (similar here)
satin trousers La Mania
slingbacks Bimba Y Lola
earrings Agata Bieleń
sunglasses Dmy Studios
face serum Ukviat
foam cleanser Ministerstwo Dobrego Mydła

[post zawiera produkty z paczek PR oraz wcześniejszych płatnych współprac]

Claudia
www.instagram.com/cgrabowska


Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive