26 Aug 2024

#665 Chihuahua bag by Bimba Y Lola

| |

  

[AD | współpraca reklamowa]

Wciąż mamy lato w pełni, upały nie odpuszczają. Mieliśmy kilka chłodniejszych dni, poczułam i zatęskniłam za jesienią. Nie mogę się doczekać moich ulubionych warstw, swetrów, płaszczy. W ramach współpracy z Bimba Y Lola i ich nową, jesienną kolekcją A/W2024, prezentuję torebkę Chihuahua. Kolekcja ma premierę dziś, a ja mam czarną torebkę w wersji mini. Cała moja stylizacja to taki ukłon w stronę zbliżającego się, chłodniejszego sezonu. Kampanię torebek Chihuahua możecie zobaczyć tutaj, natomiast moją wersję torebki tutaj.

OUTFIT:
total look by Bimba Y Lola; jumper | wide-leg jeans | slingback shoes | Chihuahua bag | ring


 






[AD | współpraca reklamowa]

Claudia
www.instagram.com/cgrabowska/

Claudia Grabowska

digital creator / style blogger / fashion stylist / creative director
Blog o modzie, stylu i szafie kapsułowej.
White is still my favourite colour. I'm a non euclidean geometry lover and music breather. S l o w f a s h i o n inculcater. Odd might be pretty. These are not outlandish outfits.

📍based in Cracow, Poland

INSTAGRAM    PINTEREST    TWITTER

Search:

Blog Archive